Розробка маркетингової стратегії ПАТ "Одескабель" на засадах життєвого циклу галузі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії під якими розуміється, що маркетингова стратегія підприємства дозволяє зрозуміти, як планувати і реалізовувати різноманітні заходи в компанії, спрямовані на реалізацію планів і завдань. Варто пам'ятати: маркетингова стратегія є однією з частин загального стратегічного плану фірми. Маркетингова стратегія пов'язана з питаннями, спрямованими на те, щоб збільшити продажі і дохід підприємства. Маркетингова стратегія, розробити яку можуть досвідчені фахівці, дозволяє більше дізнатися про правильне використання наявних у підприємства ресурсів, навчитися динамічно збувати продукцію на тривалий термін. Це і є мета маркетингу.
The paper considers the theoretical aspects of the formation of a marketing strategy, which means that the marketing strategy of an enterprise allows you to understand how to plan and implement a variety of activities in the company, aimed at the implementation of plans and tasks. It is worth remembering: marketing strategy is one part of the overall strategic plan of the firm. The marketing strategy is related to the issues aimed at increasing sales and income of the enterprise. Marketing strategy, which can be developed by experienced experts, allows you to learn more about the correct use of resources available at the company, learn how to dynamically sell products for a long time. This is the goal of marketing.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються