Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9291
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗбрицька, Т.П.-
dc.contributor.authorТабанова, А.І.-
dc.contributor.authorZbritska, T.-
dc.contributor.authorTabanova, A.-
dc.dateThe article considers the characteristic properties of social networks. The existing of social networks and their possibilities (main advantages and problems) in terms of using in the educational process are analyzed. The purpose of article is to investigate the teachers and students possibility and readiness to using of social networks in educational process to ensure more effective collaboration in the interactive mode. The possibilities and readiness of students and teachers of Odessa National Economic University (ONEU) to use social networks in the educational process are analyzed. The SWOT-analysis on social networks attraction in the ONEU educational process is given. The advantages and limitations of IT-technologies in the educational process for students and teacher are considered. The tools of social networks application and examples of their using in educational process are offered. An important factor, which encumbering of social networking tools implementation in educational process are the unavailability of this process to attract modern teaching aids, because in the study, the authors concluded that there is a lack of scientifically grounded guidelines, time-consuming norms and teacher’s remuneration. These problems can be solved by conditions creating for advanced of teachers training in the information and communication technologies sphere, namely: the material and moral teachers incentives, who are actively using a new technologies and developing of effective methods for social networks applying in the university educational space. Social networks are not main means of learning, but their opportunities to educational problems solving is underestimated by the professional community today.-
dc.date.accessioned2019-05-05T20:53:40Z-
dc.date.available2019-05-05T20:53:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАктуальність використання інструментів соціальних мереж в освітньому процесі / Т. П. Збрицька, А. І. Табанова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. 67 (3). – С. 117‒130. – ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9291-
dc.description.abstractУ статті розглянуто характерні особливості соціальних мереж. Проаналізовано існуючі соціальні мережі та їх можливості (основні переваги та проблеми) з точки зору використання в освітньому процесі. Мета статті – дослідити можливість та готовність викладачів і студентів до використання соціальних мереж в освітньому процесі задля забезпечення більш ефективної спільної роботи в інтерактивному режимі. Проаналізовано можливості та готовність студентів і викладачів Одеського національного економічного університету (ОНЕУ) до залучення соціальних мереж в освітній процес. Наведено SWOT-аналіз стосовно залучення соціальних мереж в освітній процес ОНЕУ. Зазначено користь і обмеження ІТ-технологій у навчальному процесі для студента та викладача. Запропоновано інструменти застосування соціальних мереж та приклади використання в навчальному процесі певних соціальних мереж. Важливим стримуючим чинником впровадження інструментів соціальних мереж в освітній процес є неготовність цього процесу до залучення сучасних засобів навчання, адже в рамках дослідження автори дійшли висновку, що спостерігається відсутність науково обґрунтованих методичних рекомендацій, норм витрат часу та оплати праці викладача. Перераховані проблеми можуть бути вирішені шляхом створення умов для підвищення кваліфікації викладачів у галузі інформаційно-комунікативних технологій, а саме: розробкою ефективних методик застосування та оцінки використання соціальних мереж в освітньому просторі університету та здійсненням матеріального і морального заохочення викладачів, які активно використовують нові технології. Соціальні мережі не є основним засобом навчання, однак їх можливості у вирішенні освітніх завдань наразі недооцінюються професійним співтовариством.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectосвітній процесru_RU
dc.subjectІТ-технологіїru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectстуденти та викладачіru_RU
dc.subjectінформаційно- комунікативні технологіїru_RU
dc.subjectдистанційно-інтерактивне навчанняru_RU
dc.subjecteducational processru_RU
dc.subjectIT-technologiesru_RU
dc.subjectsocial networksru_RU
dc.subjectstudents and professorsru_RU
dc.subjectinformation and communication technologiesru_RU
dc.subjectremote-interactive learningru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleАктуальність використання інструментів соціальних мереж в освітньому процесіru_RU
dc.title.alternativeThe relevance of social network tools using in educational processru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 67
Кафедра управління персоналом та економіки праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Актуальність використання інструментів соціальних.pdf578,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.