Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9458
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузиченко, Г.В.-
dc.contributor.authorСінь, Д.-
dc.contributor.authorMuzychenko, G.-
dc.contributor.authorXin, D.-
dc.date.accessioned2019-05-29T22:13:17Z-
dc.date.available2019-05-29T22:13:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПолітико-правові чинники українсько-китайських відносин стратегічного партнерства / Г. В. Музиченко, Д. Сінь // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. № 4 (68). – С. 234‒241. – ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9458-
dc.description.abstractУ статті досліджено еволюцію українсько-китайських взаємин на предмет впливу політико- правових чинників на їх стан та розвиток торговельно-економічних відносин. Визначено п’ять етапів розвитку відносин між країнами, які змінювалися внаслідок активізації або уповільнення політичного діалогу, характеризувалися власною формулою співробітництва та завжди залишалися дружніми. Політичних непорозумінь між державами не було, хоча певні етапи уповільнення відносин мали місце та переважно були пов’язані з відсутністю політичного діалогу на вищому рівні через зміну пріоритетів зовнішньої політики України у 2005‒2010 рр. та у 2014‒2016 рр. Встановленню у 2011 р. відносин стратегічного партнерства передували відносини взаємовигідного співробітництва, довгострокового, потім конструктивного партнерства. Наразі стан українсько-китайських відносин декларується як стратегічне партнерство та стратегічний пріоритет з перспективою переростання до політичної взаємодії на міжнародній арені, що забезпечується достатньою нормативно-правовою базою. Досягненню політико-правового порозуміння між сторонами сприяло відновлення політичного діалогу між Україною і Китаєм у 2017 році, на черзі – просування торговельно-економічного співробітництва, яке поки не досягло свого історичного піку 2013 року та має нові перспективи. Інструментом для поглиблення партнерських відносин між державами є всебічна участь України в китайській глобальній ініціативі «Один пояс, один шлях», для чого необхідно диверсифікувати форми співробітництва, розширити коло інвестиційних проектів, визначити умови створення спільної зони вільної торгівлі тощо. Визначено, що наслідування єдиного принципу функціонування нового Шовкового шляху ‒ «взаємної користі та спільного виграшу» ‒ дозволить знизити вплив політико-правових чинників на торговельно-економічне співробітництво.ru_RU
dc.description.abstractThe article examines the evolution of Ukrainian-Chinese relations in terms of the influence of political and legal factors on their state as well as on the trade and economic relations development. Five stages of development of relations between countries are identified, which have replaced each other as a result of intensified or slowed down political dialogue between countries, characterized by their own formula of cooperation and have always remained friendly. There were no political disagreements between the countries, although certain stages of slowing down of relations took place and were mainly related to the lack of political dialogue at the highest level due to the change of Ukrainian foreign policy’ priorities in 2005‒2010 and 2014‒2016 years. The establishment of a strategic partnership in 2011 was preceded by a mutually beneficial cooperation, a long-term relations, then a constructive partnership. Now the state of Ukrainian-Chinese relations is declared as a strategic partnership and strategic priority with the prospect of growing into a state of political interaction in the international arena, which is supported by a sufficient regulatory framework. The achievement of political and legal understanding between the countries was facilitated by the political dialogue restoration between Ukraine and China in 2017, the next step is the promotion of trade and economic cooperation, which has not yet reached its historical peak of 2013, but has new perspectives. The tool for deepening partnerships between countries is Ukraine’s full participation in the Chinese global initiative «One Belt, One Road», for which it is necessary to diversify forms of cooperation, expand the range of investment projects, determine the conditions for creating a free trade zone, etc. It was determined that following a new Silk Road functioning principle ‒ «mutual benefit and common gain» ‒ will reduce in the future the influence of political and legal factors on trade and economic cooperation.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectполітико-правові чинникиru_RU
dc.subjectполітичний діалогru_RU
dc.subjectстратегічне партнерствоru_RU
dc.subjectторговельно- економічне співробітництвоru_RU
dc.subjectукраїнсько-китайські відносиниru_RU
dc.subject«Один пояс-один шлях»ru_RU
dc.subjectpolitical and legal factorsru_RU
dc.subjectpolitical dialogueru_RU
dc.subjectstrategic partnershipru_RU
dc.subjecttrade and economic cooperationru_RU
dc.subjectUkrainian-Chinese relationsru_RU
dc.subject«One Belt, one Road»ru_RU
dc.titleПолітико-правові чинники українсько-китайських відносин стратегічного партнерстваru_RU
dc.title.alternativePolitical and legal factors of Ukrainian-Chinese relations of strategic partnershipru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 68



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.