Здоров’язберігаючі технології як алгоритм збереження та зміцнення здоров’я молоді

Анотація

В тезах висвітлюється проблема підвищення ефективності навчально-виховного процесу, дається аналіз класифікацій освітніх здоров’язберігаючих технологій.
Teaching educational process effectiveness increase issue has been highlightened in the thesis, educational health protective technologies classifications analysis has been considered.

Опис

Бібліографічний опис

Браславська Н. В. Здоров’язберігаючі технології як алгоритм збереження та зміцнення здоров’я молоді / Н. В. Браславська // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: матеріали II Міжнородної науково-методичної конференції (31 січня-1 лютого 2019 року). – Одеса: ОНЕУ, 2019. – С. 316-318.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються