Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9873
Title: Підвищення конкурентоспроможності, розитку та розширення туристичного підприємства
Other Titles: Increasing the competitiveness, growth and expansion of the tourist enterprise (for example, "Giraff-Tour")
Authors: Давидов, Б.С.
Issue Date: 2018
Keywords: конкурентоспроможність
ринок туристичних послуг
туристичні підприємства
туристичні послуги
competitiveness
tourist services market
tourism enterprises
tourist services
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – є процес підвищення конкурентоспроможності, розвитку та розширення туристичного підприємства. У роботі розглядаються теоретичні аспекти щодо сутності конкурентоспроможності тур фірм в Україні. Також є обґрунтування і розробка теоретичних аспектів, методичних основ та практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності, розвитку та розширення туристичного підприємства Проаналізовано що сутність конкурентоспроможності полягає в намаганні підприємства домінувати на достатньо широкому ринковому просторі за рахунок високої внутрішньої продуктивності праці, низьких витрат виробництва, а відповідно, і низької ціни виготовленої продукції. Запропоновано підвищення конкурентоспроможності туристичній агенції «Жираф-Тур» необхідно покращити організацію обслуговування клієнтів: обов’язкове проходження курсів психології всіх співробітників для кращого порозуміння з клієнтами і виховання етики спілкування.
The article deals with theoretical aspects concerning the essence of the company's tour companies' competitiveness in Ukraine. There is also a substantiation and development of theoretical aspects, methodological bases and practical recommendations for increasing competitiveness, development and expansion of the tourist enterprise. It is analyzed that the essence of competitiveness is the attempt of the enterprise to dominate on a sufficiently wide market space due to high internal labor productivity, low production costs, and, consequently, low price of manufactured products. It is proposed to increase the competitiveness of the tourist agency "Giraffe-Tour" to improve the organization of customer service: compulsory course of psychology of all employees for better understanding with customers and education ethics of communication.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9873
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf222,17 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf771,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.