Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9964
Назва: Маркетингова digital-стратегія для ТОВ «Центр сімейної медицини "Амедика" на ринку медичних послуг
Інші назви: Marketing digital-strategy for LLC "Family Medicine Center" Amedika
Автори: Бешляга, А.Р.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: digital-стратегія
маркетингові комунікації
контекстна реклама
didital-середовише
соціальні мережі
позиціювання
digital strategy
marketing communications
contextual advertising
didital environment
social networking
positioning
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність ТОВ «Центр сімейної медицини «Амедика» на ринку медичних послуг. У роботі розглядаються теоретичні аспекти digital-стратегії в сфері медичних послуг. Проаналізовано позиціювання та дослідження маркетингової комунікаційної стратегії ТОВ «Центр сімейної медицини «Амедика». Запропоновано заходи щодо формування маркетингової digital-стратегії для ТОВ «Центр сімейної медицини «Амедика».
Thesis consists of three chapters. Object of study marketing activities of the "Family Medicine Center" Amedika ООО"(Limited Liability Company) at the market of medical services. Diploma thesis deals with theoretical aspects of digital strategies in the field of health services. The positioning and research of the marketing communication strategy the "Family Medicine Center" Amedika ООО"(Limited Liability Company) has been analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9964
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf346,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf522,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.