Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 252.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2013Формування маркетингових інформаційних систем у банківських установахАль-Акіді Беньян Ф. Ібрагім; Аль-Акиди Беньян Ф. Ибрагим; Alakidy Beniyan F. Ibrahem
2015Фінансове управління розвитком банку основі застосування інструментів мотивації персоналуКузнєцов, А.М.; Кузнецов, А.Н.; Kuznetsov, A.
2015Наукові підходи до формування методики управління операційними ризиками банків на ринку похідних фінансових інструментівШмуратко, Я.А.; Шмуратко, Я.А.; Shmuratko, Y.
2014Formational characteristics of the new marketing approach in banking areaZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2016Methodical approaches to the choice of marketing strategy for a modern Ukrainian bankZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2013Теоретико-методичні засади організації процесів фінансового управління в банкуЖердецька, Л.В.; Жердецкая, Л.В.; Zherdetska, L.
2011Оцінка потенціалу вітчизняних банків в умовах впливу глобалізаційних процесівЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2019Управління роздрібним бізнесом банкуБілих, О.Е.
2015Private Banking: сучасні тенденції та перспективиВладико, О.М.
2015Управління фінансовою стійкістю комерційного банку (на прикладі ПАТ КБ «Марфін Банк»)Атаманюк, Л.О.