Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 18171-18180 зі 18647.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2024Перспективи розвитку обліку, аналізу та аудиту в контексті євроінтеграціїКовальов, А.І.; Kovalev, A.
2024Аналіз діяльності тнк галузі харчової промисловостіПивоварська, А.О.; Уханова, І.О.; Pivovarska, A.; Ukhanova, I.
2024Сучасні цифрові інструменти маркетингового менеджменту підприємствГлусь, Д.С.; Glus, D.
2024Ціноутворення як інструмент впливу на споживача: психологія цінКопильченко, Я.О.; Кочевой, М.М.; Kopilchenko, Ya.; Kochevoy, M.
2024Паблік рилейшнс (PR) як механізм маркетингуФілозова, А.О.; Новак, Г.В.; Filozova, A.; Novak, H.
2023Особливості управління людськими ресурсами в умовах воєнного стануЄргієва, Т.Ю.; Данчева, О.М.; Yergieva, T.; Dancheva, O.
2024Роль реклами в маркетиговій товарній політиці: інтегровані підходи до просування продуктівФараонов, Є.Р.; Сало, Я.В.; Faraonov, E.; Salo, Ya.
2024Ціноутворення на основі витратКлейнер, І.А.; Новак, Г.В.; Kleiner, I.; Novak, H.
2024Розвиток селища Доброслав в Одеській області із застосуванням маркетингу територійЛяхов, В.А.; Новак, Г.В.; Lyakhov, V.; Novak, H.
2024Визначення поняття ПТРС у військових: теоретичні основи, клінічні прояви та фактори ризикуАсєєва, Ю.О.; Аймедов, К.В.; Яцишина, А.М.; Asieieva, Yu.; Aymedov, К.; Yatsyshyna, A.