Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19359
Назва: Психологічні особливості особистості студентів зі схильністю до перфекціонізму
Інші назви: Psychological characteristics of students with a tendency to perfectionism
Автори: Малишева, А.В.
Бібліографічний опис: Малишева А.В. Психологiчнi особливостi особистостi студентiв зi схильнiстю до перфекiонiзму : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Алiна Володимiрiвна Малишева ; наук. кер. Олена Григорiївна Бабчук . - ОНЕУ , 2025.-78с.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: перфекціонізм
самооцінка
тривожність
самокритика
perfectionism
self-esteem
anxiety
self-criticism
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена вивченню психологічних особливостей студентів зі схильністю до перфекціонізму, зосереджуючись на взаємозв’язку високих перфекціоністських установок з підвищеною тривожністю та самооцінкою. Дослідження об’єднує теоретичний аналіз і емпіричне дослідження. Теоретична частина ґрунтується на концепціях провідних дослідників, зокрема Г. Олпорта, С. Л. Рубінштейна, К. Роджерса, З. Фройда, К. Юнга, А. Адлера, А. Маслоу, А. Бандури, Р. Кеттела та Г. Айзенка, що дозволяє окреслити багатовимірність перфекціонізму з його адаптивними і дезадаптивними аспектами та визначити роль базових особистісних рис. Емпірична частина здійснювалася із застосуванням шкали багатовимірного перфекціонізму Фроста (адаптація В. Ясної та С. Єнікополова), шкали самооцінки Розенберга та шкали тривожності Бека. Зібрані дані були опрацьовані за допомогою кількісного кореляційного аналізу (метод Пірсона), що дозволило виявити слабкі негативні зв’язки між аспектами, такими як надмірні вимоги до себе та страх перед помилками, а також слабкий позитивний зв’язок між рівнем організованості та тривожністю. Отримані результати підтверджують, що високий рівень перфекціоністських установок у студентів корелює із підвищеною тривожністю і самооцінкою, що проявляється через страх невдачі, надмірну самокритику та ухилення від завдань високої складності.
The research is devoted to the study of psychological characteristics of students with a tendency to perfectionism, focusing on the relationship between high perfectionist attitudes and increased anxiety and self-esteem. The study combines theoretical analysis and empirical research. The theoretical part is based on the concepts of leading researchers, including G. Allport, S. L. Rubinstein, C. Rogers, S. Freud, C. Jung, A. Adler, A. Maslow, A. Bandura, R. Kettel, and G. Eysenck, which allows us to outline the multidimensionality of perfectionism with its adaptive and maladaptive aspects and determine the role of basic personality traits. The empirical part was carried out using Frost's Multidimensional Perfectionism Scale (adapted by V. Yasna and S. Yenikopolov), Rosenberg's Self-Esteem Scale, and Beck's Anxiety Scale. The collected data were processed using quantitative correlation analysis (Pearson's method), which revealed weak negative relationships between aspects such as excessive demands on oneself and fear of mistakes, as well as a weak positive relationship between the level of organization and anxiety. The results confirm that a high level of perfectionist attitudes in students correlates with increased anxiety and self-esteem, which manifests itself through fear of failure, excessive self-criticism, and avoidance of tasks of high complexity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19359
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.