Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-50 зі 505.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015Наукові підходи до формування методики управління операційними ризиками банків на ринку похідних фінансових інструментівШмуратко, Я.А.; Шмуратко, Я.А.; Shmuratko, Y.
2014Formational characteristics of the new marketing approach in banking areaZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2016Сучасний стан та перспективи розвитку інноваційного потенціалу економіки регіонів УкраїниЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2016Methodical approaches to the choice of marketing strategy for a modern Ukrainian bankZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2008Формування маркетингової культури в підприємницькій діяльності банкуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2013Теоретико-методичні засади організації процесів фінансового управління в банкуЖердецька, Л.В.; Жердецкая, Л.В.; Zherdetska, L.
2009Взаємодія менеджменту та маркетингу в управлінні сучасним банкомЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2008Фінансове забезпечення розвитку банківського маркетингуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2009Банківська система як складова фінансової системиОнищенко, Ю.І.; Онищенко, Ю.И.; Onyshchenko, Y.
2011Оцінка потенціалу вітчизняних банків в умовах впливу глобалізаційних процесівЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.