Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 89.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2014Теоретико-методичні підходи до оцінки потенціалу модернізації як основи стратегії модернізації підприємстваБойко, О.С.; Бойко, О.С.; Boiko, O.
2009Вплив корпоративної соціальної відповідальності на ефективність операційної діяльності підприємстваМісько, Г.А.; Мисько, А.А.; Misko, G.
2010Управління економічною стратегією підприємства з використанням теорії нечітких множинМісько, Г.А.; Саєнсус, М.А.; Мисько, А.А.; Саенсус, М.А.; Misko, G.; Saiensus, M.
2011Методичні підходи до формування економічної стратегії підприємства фруктових та овочевих соківМісько, Г.А.; Мисько, А.А.; Misko, G.
2013Діагностика ймовірності банкрутства як засіб фінансово-економічної безпеки підприємстваМісько, Г.А.; Мисько, А.А.; Misko, G.
2009Маркетинг інновацій в системі управління інноваційною діяльністю підприємстваСтупак, С.М.; Ступак, С.Н.; Stupak, S.
2018Статистичний аналіз використання комп'ютерів та комп'ютерних мереж на підприємствахМилашко, О.Г.; Mylashko, O.
2015Реализация стратегии развития предприятияКухарская, Н.А.; Кухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.
2015Конкурентные преимущества как важнейший инструмент повышения конкурентоспособности предприятияКухарская, Н.А.; Кухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.
2015Методические основы формирования и реализации маркетинговой стратегии предприятияКухарская, Н.А.; Кухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.