Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 16.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2014Колективні засоби розміщування як об’єкт статистичного вивченняМилашко, О.Г.; Мылашко, О.Г.; Mylashko, O.
2011Тенденції розвитку показників пропозиції та попиту на послуги підприємств готельного господарства Одеської областіМилашко, О.Г.; Мылашко, О.Г.; Mylashko, O.
2015Основи комплексного факторного аналізу результатів діяльності підприємств сфери туризмуМилашко, О.Г.; Мылашко, О.Г.; Mylashko, O.
2017Оцінювання стану та тенденцій розвитку підприємств готельного господарства в УкраїніМилашко, О.Г.; Мылашко, О.Г.; Mylashko, O.
2012Статистичні аспекти оцінювання стану та розвитку сфери туризмуМилашко, О.Г.; Русєва, О.П.; Мылашко, О.Г.; Русева, Е.П.; Mylashko, O.; Ruseva, O.
2013Статистичне оцінювання засобів розміщування Одеської областіМилашко, О.Г.; Мылашко, О.Г.; Mylashko, O.
2014Дослідження туристичних потоків за даними засобів розміщуванняМилашко, О.Г.; Мылашко, О.Г.; Mylashko, O.
2018Статистичний аналіз туристичної діяльності в УкраїніМилашко, О.Г.; Мылашко, О.Г.; Mylashko, O.
2011Особливості статистичного спостереження в сфері туризмуМилашко, О.Г.; Мылашко, О.Г.; Mylashko, O.
2010Статистичний аналіз стану та розвитку підприємств готельного господарства Одеської областіМилашко, О.Г.; Мылашко, О.Г.; Mylashko, O.