dc.contributor.author |
Bedradina, G. |
|
dc.contributor.author |
Бедрадіна, Г.К. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-08T12:07:09Z |
|
dc.date.available |
2019-11-08T12:07:09Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Methods of definition of tourism product quality / G. Bedradina // Socio-economic research bulletin;Odessa National Economic University. – Odessa, 2011. – No. 1 (41). – pp. 5-7. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10421 |
|
dc.description.abstract |
The basic functions of tour operator’s activity are considered: industrial and serving. Taking into account the listed functions two kinds of quality of services of the tour operator are allocated:
quality of a tourist product and quality of servicing. Qualimetrical methods of an estimation of services are offered. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Розглянуто основні функції діяльності туроператора: промислові та обслуговуючі. Приймаючи з урахуванням перелічених функцій виділяються два види якості послуг туроператора: якість туристичного продукту та якість обслуговування. Кваліметричні методи оцінки послуги пропонуються. |
|
dc.language.iso |
en |
ru_RU |
dc.publisher |
Одеський державний економічний університет |
ru_RU |
dc.subject |
tourism product quality |
ru_RU |
dc.subject |
quality level of tourist product |
ru_RU |
dc.subject |
quality of servicing |
ru_RU |
dc.subject |
якість туристичного продукту |
ru_RU |
dc.subject |
рівень якості туристичного продукту |
ru_RU |
dc.subject |
якість обслуговування |
ru_RU |
dc.title |
Methods of definition of tourism product quality |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Методи визначення якості туристичного продукту |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |