DSpace Repository

Methods of definition of tourism product quality

Show simple item record

dc.contributor.author Bedradina, G.
dc.contributor.author Бедрадіна, Г.К.
dc.date.accessioned 2019-11-08T12:07:09Z
dc.date.available 2019-11-08T12:07:09Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Methods of definition of tourism product quality / G. Bedradina // Socio-economic research bulletin;Odessa National Economic University. – Odessa, 2011. – No. 1 (41). – pp. 5-7. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10421
dc.description.abstract The basic functions of tour operator’s activity are considered: industrial and serving. Taking into account the listed functions two kinds of quality of services of the tour operator are allocated: quality of a tourist product and quality of servicing. Qualimetrical methods of an estimation of services are offered. ru_RU
dc.description.abstract Розглянуто основні функції діяльності туроператора: промислові та обслуговуючі. Приймаючи з урахуванням перелічених функцій виділяються два види якості послуг туроператора: якість туристичного продукту та якість обслуговування. Кваліметричні методи оцінки послуги пропонуються.
dc.language.iso en ru_RU
dc.publisher Одеський державний економічний університет ru_RU
dc.subject tourism product quality ru_RU
dc.subject quality level of tourist product ru_RU
dc.subject quality of servicing ru_RU
dc.subject якість туристичного продукту ru_RU
dc.subject рівень якості туристичного продукту ru_RU
dc.subject якість обслуговування ru_RU
dc.title Methods of definition of tourism product quality ru_RU
dc.title.alternative Методи визначення якості туристичного продукту ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account