DSpace Repository

Browsing Кафедра філософії, історії та політології by Author "Schubelka, N."

Browsing Кафедра філософії, історії та політології by Author "Schubelka, N."

Sort by: Order: Results:

  • Щубелка, Н.В.; Schubelka, N. (Видавничий дім «Гельветика», 2021)
    Визначальною ознакою інформаційного суспільства є формування єдиного інформаційного простору як єдиної телекомунікаційної інфраструктури соціуму, в якій інтегровані засоби зв’язку, комунікацій та інформаційні запаси. ...
  • Симоненко, С.П.; Щубелка, Н.В.; Symonenko, S.; Schubelka, N. (Гельветика, 2021)
    П’ята інформаційна революція завдяки формуванню та розвитку глобальних інформаційно-телекомунікаційних мереж змінила образ культури. Розвиток інформаційних технологій, що забезпечують та визначають характер зберігання і ...
  • Щубелка, Н.В.; Симоненко, С.П.; Schubelka, N.; Simonenko, S. (Одеський національний економічний університет, 2022)
    В умовах інформаційного суспільства, де соціально-економічні детермінанти втрачають свою виразність, особистість потрапляє до системи нових зв’язків та відносин. Під впливом процесів інформатизації соціокультурне середовище ...
  • Симоненко, С.П.; Щубелка, Н.В.; Symonenko, S.; Schubelka, N. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Як відомо, головною метою освітнього процесу є приріст якісно нового знання, під котрим, насамперед, розуміють специфічний продукт когнітивної діяльності людини. Натомість, в теорії та практиці сучасного інформативного ...
  • Щубелка, Н.В.; Щубелка, Н.В.; Schubelka, N. (Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2011)
    В даній статті освіта розглядається як цілісне системне утворення в контексті буття культури та соціокультурних аспектів. Звернення до культурно-історичної панорами освітнього процесу, усталеним освітянським парадигмам ...
  • Сандюк, Л.О.; Щубелка, Н.В.; Шмиголь, М.Ф.; Симоненко, С.П.; Сулим, О.В.; Сандюк, Л.А.; Щубелка, Н.В.; Шмиголь, М.Ф.; Симоненко, С.П.; Сулим, А.В.; Sandyuk, L.; Schubelka, N.; Shmigol, M.; Simonenko, S.; Sulim, A. (Автограф, 2006)
    Згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України, у навчально-методичному комплексі “Культурологія” розглядаються проблеми сутності культури та механізми її функціонування і розвитку, провідні ...
  • Сандюк, Л.О.; Щубелка, Н.В.; Сандюк, Л.А.; Щубелка, Н.В.; Sandyuk, L.; Schubelka, N. (ХНРБЦУ, 2011)
    В даній статті аналізуються основні тенденції розвитку сучасної системи освіти та визначаються актуальні проблеми освітньо-педагогічної діяльності. В контексті розгляду теоретико-методологічної проблематики зроблена спроба ...
  • Сандюк, Л.О.; Щубелка, Н.В.; Шмиголь, М.Ф.; Симоненко, С.П.; Юшкевич, Ю.С.; Сулим, О.В.; Сандюк, Л.А.; Щубелка, Н.В.; Шмиголь, М.Ф.; Симоненко, С.П.; Юшкевич, Ю.С.; Сулим, А.В.; Sandyuk, L.; Schubelka, N.; Shmigol, M.; Simonenko, S.; Yushkevych, Y.; Sulim, A. (Центр учбової літератури, 2012)
    У навчальному посібнику розглядаються проблеми природи і сутності культури, механізми її функціонування і розвитку, провідні концепції культурології щодо походження, типологізації культури, схем культурно-історичної динаміки. ...
  • Сандюк, Л.О.; Симоненко, С.П.; Сулим, О.В.; Шмиголь, М.Ф.; Щубелка, Н.В.; Юшкевич, Ю.С.; Сандюк, Л.А.; Симоненко, С.П.; Сулим, А.В.; Шмиголь, М.Ф.; Щубелка, Н.В.; Юшкевич, Ю.С.; Sandyuk, L.; Simonenko, S.; Sulim, A.; Shmigol, M.; Schubelka, N.; Yushkevych, Y. (Центр учбової літератури, 2017)
    Посібник складається з трьох модулів. Перший модуль – «Історичні типи філософії» – містить ретроспективний аналіз основних етапів розвитку філософської думки; другий модуль – «Основні проблеми філософії» – включає проблеми ...
  • Щубелка, Н.В.; Щубелка, Н.В.; Schubelka, N. (2014)
    У статті аналізується освітньо-педагогічна діяльність в Українському дитячому центрі «Молода гвардія» в контексті тенденцій розвитку сучасної системи освіти. Автор вивчає стан сучасної системи оздоровлення та відпочинку ...
  • Симоненко, С.П.; Сулим, О.В.; Шмиголь, М.Ф.; Щубелка, Н.В.; Юшкевич, Ю.С.; Simonenko, S.; Sulim, A.; Shmigol, M.; Schubelka, N.; Yushkevych, Y. (2017)
    Практикум являє собою збірку фрагментів оригінальних творів видатних мислителів минулого і сучасності. Він надає можливість безпосередньо ознайомитися з класичними філософськими текстами, поглибити з їх допомогою свої ...
  • Симоненко, С.П.; Сулим, О.В.; Шмиголь, М.Ф.; Щубелка, Н.В.; Юшкевич, Ю.С.; Симоненко, С.П.; Сулим, А.В.; Шмиголь, М.Ф.; Щубелка, Н.В.; Юшкевич, Ю.С.; Simonenko, S.; Sulim, A.; Shmigol, M.; Schubelka, N.; Yushkevych, Y. (Центр учбової літератури, 2016)
    Практикум являє собою тестовий комплекс, який дозволяє виявити як рівень знань студентів, так і їх аналітичні та творчі можливості. Він містить значну кількість тестів з усіх тем курсу, що охоплюють теоретичні та методологічні ...
  • Шмиголь, М.Ф.; Агафонова, Н.В.; Балута, Т.П.; Гловацька, О.П.; Махінла, Ю.Б.; Румянцева, А.П.; Симоненко, С.П.; Щербина, Н.Ф.; Щубелка, Н.В.; Юшкевич, Ю.С.; Shmigol, M.; Agafonova, N.; Baluta, T.; Glovatskaya, Y.; Makhinla, J.; Rumyantseva, A.; Simonenko, S.; Sherbyna, N.; Schubelka, N.; Yushkevych, Y. (2018)
    У колективній монографії визначено зміст сучасної освіти, зокрема розглянуто її онтологічний та епістемологічний виміри, розкрито специфіку модернізації освіти крізь призму компетентнісного та ментального підходів, здійснено ...
  • Симоненко, С.П.; Щубелка, Н.В.; Symonenko, S.; Schubelka, N. (2023)
    мени формує інформаційний спосіб життя. Історичний перебіг подій засвідчив, що ряд нових соціально-культурних утворень має суперечливу природу. Нарівні з очевидними здобутками, інформаційний соціум отримав проблеми, які ...
  • Щубелка, Н.В.; Schubelka, N. (2018)
    Сучасне суспільство динамічно розвивається, тому потребує людини не просто знаючої, а людини яка здатна діяти в умовах соціально-економічних трансформацій в основі яких інноваційна складова. Парадигма освіти, що акцентована ...
  • Щубелка, Н.В.; Щубелка, Н.В.; Schubelka, N. (Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2010)
    В роботі досліджуються основні тенденції розвитку сучасної системи освіти. На культурно-соціальній основі розглядається змістовне наповнення освіти, розкриваються особливості освітніх технологій та визначаються основні ...
  • Щубелка, Н.В.; Щубелка, Н.В.; Schubelka, N. (ун-т ім. Т. Шевченка, 1998)
    У дисертаційному дослiдженнi здійснено аналіз впливу змін, що відбуваються у сучасній культурі на трансформацію інституту освіти. Сформульовано та обґрунтовано концепцію визначення трансформаційних процесів у сучасній ...
  • Щубелка, Н.В.; Щубелка, Н.В.; Schubelka, N. (Видавництво «ВМВ», 2014)
    Діяльність сучасних дитячих рекреаційних центрів орієнтована не тільки на організацію відпочинку та оздоровлення підростаючого покоління, тут створені всі умови для розвитку особистісного потенціалу дитини. Освітнє ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account