00 DSpace/Manakin Repository

Перегляд Кафедра філософії, історії та політології по Автору "Schubelka, N."

Перегляд Кафедра філософії, історії та політології по Автору "Schubelka, N."

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Щубелка, Н.В.; Schubelka, N. (Видавничий дім «Гельветика», 2021)
    Визначальною ознакою інформаційного суспільства є формування єдиного інформаційного простору як єдиної телекомунікаційної інфраструктури соціуму, в якій інтегровані засоби зв’язку, комунікацій та інформаційні запаси. ...
  • Симоненко, С.П.; Щубелка, Н.В.; Symonenko, S.; Schubelka, N. (Гельветика, 2021)
    П’ята інформаційна революція завдяки формуванню та розвитку глобальних інформаційно-телекомунікаційних мереж змінила образ культури. Розвиток інформаційних технологій, що забезпечують та визначають характер зберігання і ...
  • Щубелка, Н.В.; Симоненко, С.П.; Schubelka, N.; Simonenko, S. (Одеський національний економічний університет, 2022)
    В умовах інформаційного суспільства, де соціально-економічні детермінанти втрачають свою виразність, особистість потрапляє до системи нових зв’язків та відносин. Під впливом процесів інформатизації соціокультурне середовище ...
  • Симоненко, С.П.; Щубелка, Н.В.; Symonenko, S.; Schubelka, N. (Одеський національний економічний університет, 2023)
    Як відомо, головною метою освітнього процесу є приріст якісно нового знання, під котрим, насамперед, розуміють специфічний продукт когнітивної діяльності людини. Натомість, в теорії та практиці сучасного інформативного ...
  • Щубелка, Н.В.; Щубелка, Н.В.; Schubelka, N. (Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2011)
    В даній статті освіта розглядається як цілісне системне утворення в контексті буття культури та соціокультурних аспектів. Звернення до культурно-історичної панорами освітнього процесу, усталеним освітянським парадигмам ...
  • Сандюк, Л.О.; Щубелка, Н.В.; Шмиголь, М.Ф.; Симоненко, С.П.; Сулим, О.В.; Сандюк, Л.А.; Щубелка, Н.В.; Шмиголь, М.Ф.; Симоненко, С.П.; Сулим, А.В.; Sandyuk, L.; Schubelka, N.; Shmigol, M.; Simonenko, S.; Sulim, A. (Автограф, 2006)
    Згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України, у навчально-методичному комплексі “Культурологія” розглядаються проблеми сутності культури та механізми її функціонування і розвитку, провідні ...
  • Сандюк, Л.О.; Щубелка, Н.В.; Сандюк, Л.А.; Щубелка, Н.В.; Sandyuk, L.; Schubelka, N. (ХНРБЦУ, 2011)
    В даній статті аналізуються основні тенденції розвитку сучасної системи освіти та визначаються актуальні проблеми освітньо-педагогічної діяльності. В контексті розгляду теоретико-методологічної проблематики зроблена спроба ...
  • Сандюк, Л.О.; Щубелка, Н.В.; Шмиголь, М.Ф.; Симоненко, С.П.; Юшкевич, Ю.С.; Сулим, О.В.; Сандюк, Л.А.; Щубелка, Н.В.; Шмиголь, М.Ф.; Симоненко, С.П.; Юшкевич, Ю.С.; Сулим, А.В.; Sandyuk, L.; Schubelka, N.; Shmigol, M.; Simonenko, S.; Yushkevych, Y.; Sulim, A. (Центр учбової літератури, 2012)
    У навчальному посібнику розглядаються проблеми природи і сутності культури, механізми її функціонування і розвитку, провідні концепції культурології щодо походження, типологізації культури, схем культурно-історичної динаміки. ...
  • Сандюк, Л.О.; Симоненко, С.П.; Сулим, О.В.; Шмиголь, М.Ф.; Щубелка, Н.В.; Юшкевич, Ю.С.; Сандюк, Л.А.; Симоненко, С.П.; Сулим, А.В.; Шмиголь, М.Ф.; Щубелка, Н.В.; Юшкевич, Ю.С.; Sandyuk, L.; Simonenko, S.; Sulim, A.; Shmigol, M.; Schubelka, N.; Yushkevych, Y. (Центр учбової літератури, 2017)
    Посібник складається з трьох модулів. Перший модуль – «Історичні типи філософії» – містить ретроспективний аналіз основних етапів розвитку філософської думки; другий модуль – «Основні проблеми філософії» – включає проблеми ...
  • Щубелка, Н.В.; Щубелка, Н.В.; Schubelka, N. (2014)
    У статті аналізується освітньо-педагогічна діяльність в Українському дитячому центрі «Молода гвардія» в контексті тенденцій розвитку сучасної системи освіти. Автор вивчає стан сучасної системи оздоровлення та відпочинку ...
  • Симоненко, С.П.; Сулим, О.В.; Шмиголь, М.Ф.; Щубелка, Н.В.; Юшкевич, Ю.С.; Simonenko, S.; Sulim, A.; Shmigol, M.; Schubelka, N.; Yushkevych, Y. (2017)
    Практикум являє собою збірку фрагментів оригінальних творів видатних мислителів минулого і сучасності. Він надає можливість безпосередньо ознайомитися з класичними філософськими текстами, поглибити з їх допомогою свої ...
  • Симоненко, С.П.; Сулим, О.В.; Шмиголь, М.Ф.; Щубелка, Н.В.; Юшкевич, Ю.С.; Симоненко, С.П.; Сулим, А.В.; Шмиголь, М.Ф.; Щубелка, Н.В.; Юшкевич, Ю.С.; Simonenko, S.; Sulim, A.; Shmigol, M.; Schubelka, N.; Yushkevych, Y. (Центр учбової літератури, 2016)
    Практикум являє собою тестовий комплекс, який дозволяє виявити як рівень знань студентів, так і їх аналітичні та творчі можливості. Він містить значну кількість тестів з усіх тем курсу, що охоплюють теоретичні та методологічні ...
  • Шмиголь, М.Ф.; Агафонова, Н.В.; Балута, Т.П.; Гловацька, О.П.; Махінла, Ю.Б.; Румянцева, А.П.; Симоненко, С.П.; Щербина, Н.Ф.; Щубелка, Н.В.; Юшкевич, Ю.С.; Shmigol, M.; Agafonova, N.; Baluta, T.; Glovatskaya, Y.; Makhinla, J.; Rumyantseva, A.; Simonenko, S.; Sherbyna, N.; Schubelka, N.; Yushkevych, Y. (2018)
    У колективній монографії визначено зміст сучасної освіти, зокрема розглянуто її онтологічний та епістемологічний виміри, розкрито специфіку модернізації освіти крізь призму компетентнісного та ментального підходів, здійснено ...
  • Симоненко, С.П.; Щубелка, Н.В.; Symonenko, S.; Schubelka, N. (2023)
    мени формує інформаційний спосіб життя. Історичний перебіг подій засвідчив, що ряд нових соціально-культурних утворень має суперечливу природу. Нарівні з очевидними здобутками, інформаційний соціум отримав проблеми, які ...
  • Щубелка, Н.В.; Schubelka, N. (2018)
    Сучасне суспільство динамічно розвивається, тому потребує людини не просто знаючої, а людини яка здатна діяти в умовах соціально-економічних трансформацій в основі яких інноваційна складова. Парадигма освіти, що акцентована ...
  • Щубелка, Н.В.; Щубелка, Н.В.; Schubelka, N. (Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2010)
    В роботі досліджуються основні тенденції розвитку сучасної системи освіти. На культурно-соціальній основі розглядається змістовне наповнення освіти, розкриваються особливості освітніх технологій та визначаються основні ...
  • Щубелка, Н.В.; Щубелка, Н.В.; Schubelka, N. (ун-т ім. Т. Шевченка, 1998)
    У дисертаційному дослiдженнi здійснено аналіз впливу змін, що відбуваються у сучасній культурі на трансформацію інституту освіти. Сформульовано та обґрунтовано концепцію визначення трансформаційних процесів у сучасній ...
  • Щубелка, Н.В.; Щубелка, Н.В.; Schubelka, N. (Видавництво «ВМВ», 2014)
    Діяльність сучасних дитячих рекреаційних центрів орієнтована не тільки на організацію відпочинку та оздоровлення підростаючого покоління, тут створені всі умови для розвитку особистісного потенціалу дитини. Освітнє ...