У роботі розглядаються теоретичні засади ведення бізнесу на умовах франчайзингу, його переваги та недоліки. Аналізується модель мережі туристичних агентств, організованих за принципом франчайзингу та особливості створення кластерів на основі франчайзингового договору.
Проаналізовано основну операційну діяльність туристичного агентства-франчйзі «TPG-agency» за період 2016-2018 років. Розглянуто основні пропозиції франшиз на ринку туристичних послуг України.
Запропоновано шляхи удосконалення франчайзингових відносин в сфері туроператорської та турагентстької діяльності. Обґрунтовано доцільність впровадження інвестиційного проекту з відкриття туристичного агентства «TPG-agency 2». Наведено створену автором модель інноваційного кластеру м. Одеси, організованого за принципом франчайзингу.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of franchising, its advantages and disadvantages. The model of the network of travel agencies organized on the principle of franchising and the peculiarities of creating clusters based on the franchise agreement are analyzed.
The basic operational activity of the «TPG-agency» for the period from 2016 to 2018 are analyzed. The main offers of franchises in the market of tourist services of Ukraine are considered.
The ways of improvement of franchising relations in the sphere of tour operator and travel agencies activity are offered. The feasibility of implementing an investment project to open a travel agency «TPG-agency 2» is substantiated. The model of the innovative cluster of Odessa, organized on the principle of franchising, that was created by the authors.