У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії управління якістю послуг.
Розглянуто світовий досвід стратегічного управління якістю послуг. Надано загальну характеристику досліджуваного підприємства. Проведено аналіз господарської діяльності санаторно-курортного об’єднання «Кароліно Бугаз». Надано оцінку стану управління якістю послуг в санаторно-курортному об’єднанні «Кароліно - Бугаз». Сформовано заходи інформаційного забезпечення стратегії управління якістю послуг. Розроблено моделі оптимізації системи управління якістю послуг якістю послуг в санаторно-курортному об’єднанні «Кароліно - Бугаз».
The theoretical aspects of forming a strategy of quality management of services are considered in the work.
The global experience of strategic management of quality of services is considered. The general characteristic of the studied enterprise is given. The economic activity of the Karolino Bugaz health resort is analyzed. An assessment of the quality of service management at the Carolina-Bugaz Spa Resort is provided. The measures of information support of the strategy of quality management of services have been formed. Models of optimization of the quality management system of quality of services in the sanatorium association "Carolina - Bugaz" have been developed.