DSpace Repository

Управління комплексом маркетингу студії хореографії “Selena”

Show simple item record

dc.contributor.author Соболенко, І.О.
dc.date.accessioned 2020-02-27T12:57:16Z
dc.date.available 2020-02-27T12:57:16Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11010
dc.description.abstract чено теоретичні основи комплексу маркетингу підприємства, проаналізовано еволюційні підходи до управління комплексом маркетингу підприємства. Проаналізовано комплекс маркетингу підприємства студії хореографії «Selena»; надано організаційно-економічну характеристику діяльності студії хореографії «Selena»; досліджено маркетингове середовище студії хореографії «Selena» Надано пропозиції щодо покращення організації управління комплексом маркетингу студії хореографії «Selena»; запропоновано рекомендації з удосконалення складових комплексу маркетингу студії хореографії «Selena»; розроблено маркетинговий план та розраховано ефективність рекомендацій з удосконалення комплексу маркетингу студії хореографії «Selena». ru_RU
dc.description.abstract The work deals with the the general principles of marketing activity of the enterprise; theoretical foundations of the enterprise marketing-mix are determined, evolutionary approaches to management of the enterprise marketing-mix are analyzed. The marketing-mix of the Selena choreography studio is analyzed; the organizational and economic characteristics of the activity of the Selena choreography studio are given; the marketing environment of the Selena choreography studio is investigated. Suggestions were made to improve the management of the marketing-mix of the Selena choreography studio; recommendations for improving the components of the marketing-mix of the Selena choreography studio are offered; developed a marketing plan and calculated the effectiveness of recommendations for improving the marketing complex of the choreography studio "Selena".
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject маркетинг ru_RU
dc.subject комплекс маркетингу ru_RU
dc.subject організація маркетингу ru_RU
dc.subject план маркетингу ru_RU
dc.subject marketing ru_RU
dc.subject marketing-mix ru_RU
dc.subject marketing organization ru_RU
dc.subject marketing plan ru_RU
dc.subject 075 маркетинг ru_RU
dc.subject кафедра маркетингу ru_RU
dc.title Управління комплексом маркетингу студії хореографії “Selena” ru_RU
dc.title.alternative Improvement of the marketing-mix of choreography studio “Selena” ru_RU
dc.type Diplomas ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account