У роботі розглядаються теоретичні аспекти та методичні положення дослідження комплексу маркетингу на підприємстві, а саме: цілі і задачі маркетингової діяльності підприємства, сутність і зміст комплексу маркетингу у роздрібній торгівлі, розробка маркетингової стратегії підприємства та її реалізація.
Проаналізовано перспективи розвитку ринку роздрібних торговельних мереж в Україні та ефективність комплексу маркетингу на підприємстві «Епіцентр К»
Запропоновано проведення заходів з удосконалення асортиментної політики підприємства «Епіцентр К», надано пропозиції щодо оптимізації цінової політики та рекомендації з удосконалення рекламної політики підприємства.
The work deals with the theoretical aspects and methodological provisions of the marketing complex in the company, namely: goals and objectives of marketing activities of the enterprise, the essence and content of the marketing complex in retail, marketing strategy development and its implementation.
Prospects of development of the market of retail trade networks in Ukraine and efficiency of marketing complex at the Epicenter K enterprise are analyzed.
It is proposed to take measures to improve the assortment policy of the company "Epicenter K", provided suggestions for pricing policy optimizing and recommendations for improving advertising policy of the company.