У роботі розглядаються теоретико-методичні: основи дослалідження міжнародної маркетингової
стратегії підприємства у сфері: надання страхових послуг. Досліджено чинники та методи оцінки, що
вливають на ефективність міжнародної маркетингової стратегії підприємства.
Проаналізовано показники діяльності підприємства «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС» та ефективність
міжнародної маркетингової стратегії. Розглянуто сучасний стан та чинники, що впливають на мінародну
маркетингову стратегію «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС». Проведено SWOT-аналіз «СТРАХОВА ГРУПА
«ТАС».
Запропоновано шляхи удосконалення мінародної маркетингової стратегії «СТРАХОВА ГРУПА
«ТАС» за рахунок застосування маркетингового контролю, удосконалення якості надання міжнародних
страхових послуг та прогнозування. Розглянуто в якості чинника удосконалення міжнародної
маркетингової стратегії «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС» стратегію диверсифікації страхового портфелю.
The paper considers the theoretical and methodological: the basics of research in international marketing
enterprise strategies in the field: provision of insurance services. Factors and methods of estimating that
affect the effectiveness of the international marketing strategy of the enterprise.
The indicators of activity of the enterprise "INSURANCE GROUP" TAS "and efficiency are analyzed
international marketing strategy. The current state and factors influencing the international situation are considered
marketing strategy "TAS INSURANCE GROUP". A SWOT-analysis “INSURANCE GROUP
"TAS".
Ways to improve the international marketing strategy "INSURANCE GROUP" are proposed
"TAS" due to the application of marketing control, improving the quality of international
insurance services and forecasting. Considered as a factor in improving international
marketing strategy INSURANCE GROUP "TAS" strategy of diversification of the insurance portfolio.