У роботі розглядаються теоретичні аспекти. Дослідження основ та методів збутової діяльності підприємств.
Проаналізовано Фінансово-господарську діяльність ТОВ «Амадео», конкурентне середовище функціонування підприємства, аналіз збуту продукції та ключові показники ефективності, напрямки удосконалення збутової діяльності через пошук нових каналів збуту та економічну ефективність від запропонованих заходів.
Запропоновано Залучення соціальної мережі Instagram, як нового каналу по просуванню та збуту товарної продукції компанії, обґрунтовано економічну доцільність.
The work deals with the theoretical aspects Research of bases and methods of sales activity of enterprises
Author analysis The financial and economic activity of Amadeo LLC, the competitive environment of the enterprise, the analysis of product sales and key performance indicators, areas for improving sales activities through the search for new sales channels and economic efficiency of the proposed measures
Suggest Involvement of the social network Instagram as a new channel for the promotion and sale of the company's products, justified the economic feasibility.