У роботі розглядаються теоретичні основи управління маркетинговою
діяльністю підприємства, зокрема сутність понять "маркетингова діяльність" та
"управління маркетинговою діяльністю",а також процес управління
маркетинговою діяльністю та методи розробки бюджету маркетингу.
Проаналізовано ринок кабельно-провідникової продукції України за
методом PEST, встановлено фактори, що мають найбільший вплив на діяльність
підприємств громадського харчування.
Запропоновано комплекс маркетингових дій ,що дозволить їх
позбавитися ,тобто сформувати комплекс маркетингу.
The paper considers of marketing management of the enterprise, in particular the
essence of the concepts of "marketing activities" and "management of marketing
activities", as well as the process of marketing management and methods of developing
a marketing budget.
The market of cable and wire products of Ukraine by the PEST method is
analyzed, the factors that have the greatest influence on the activity of public catering
enterprises are established.
A set of marketing actions is proposed, which will allow to get rid of them, ie to
form a marketing complex.