Об’єктом дослідження є процес використання комплексу маркетингу туристичними підприємствами.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних засад формування комплексу маркетингу туристичного агентства «Баттерфляй».
Метою дослідження є аналіз комплексу маркетингу туристичного підприємства та надання рекомендацій щодо його вдосконалення.
У роботі розглянуто теоретичні основи комплексу маркетингу на туристичному підприємстві. Аналізується маркетингова діяльність туристичного агентства «Баттерфляй». Пропонуються шляхи удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Баттерфляй».
За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.
Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used.
The object of research is the process of using the complex of marketing by tourist enterprises.
The subject of the study is a set of theoretical and practical principles of formation of the marketing complex of the travel agency "Butterfly".
The purpose of the study is to analyze the marketing complex of the tourist enterprise and provide recommendations for its improvement.
The theoretical bases of a marketing complex at the tourist enterprise are considered in the work. The marketing activity of the travel agency "Butterfly" is analyzed. Ways to improve the marketing activities of the travel agency "Butterfly" are proposed.
According to the results of the study, the expediency of implementing the above measures is substantiated. Their efficiency is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologies.