У роботі визначено сутність маркетингової комунікативної політики підприємства,
надано характеристику основним етапам розробки комунікативної політики, досліджено
основні підходи до оцінювання ефективності маркетингової політики комунікацій.
Надано техніко-економічну характеристику салону краси «Гран-прі»; визначено
особливості маркетингового середовища підприємства; досліджено маркетингову
комунікативну політику салону краси «Гран-прі»;
Рекомендовано заходи з удосконалення маркетингової комунікативної політики
салону краси «Гран-прі» у віртуальному середовищі; надано пропозиції щодо
удосконалення оффлайн комунікацій салону краси «Гран-прі».
The paper identifies: the essence of marketing communication policy of the enterprise,
the characteristics of the main stages of development of communication policy, the main
approaches to assessing the effectiveness of marketing communications policy.
The author investigated: technical and economic characteristics of the beauty salon
"Grand Prix"; features of the marketing environment of the enterprise; marketing communication
policy of the beauty salon "Grand Prix";
The paper recommends: measures to improve the marketing communication policy of the
beauty salon "Grand Prix" in a virtual environment and proposals for improving the offline
communications of the beauty salon "Grand Prix";