У роботі проаналізовано основні методи управління в готелі, визначено теоретичні підходи до управління якістю в сфері готельних послуг, розглянуто методику впровадження системи менеджменту якості на підприємстві готельного господарств.
Проведена загальна характеристика готелю «Айвазовський», досліджено управління персоналом у готелі «Aйвазовський, здійснена оцінка ефективності системи якості готельного підприємства.
Запропоновані рекомендації щодо удосконалення механізму управління якістю у готелі «Айвазовський», сформована система управління якістю в готелі , визначена економічна ефективність розроблених заходів.
In this work analyzes the main methods of hotel management, identifies theoretical approaches to quality management in the field of hotel services, considers the method of implementing a quality management system at the hotel industry.
The general characteristics of the hotel "Aivazovsky" are carried out, the personnel management in the hotel "Aivazovsky" is investigated, the efficiency of the quality system of the hotel enterprise is estimated.
Recommendations for improving the quality management mechanism in the hotel "Aivazovsky" are proposed, the quality management system in the hotel is formed, the economic efficiency of the developed measures is determined.