У роботі визначено роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних підприємств, надано характеристику основних підходів до управління ефективністю маркетингової діяльності підприємства охарактеризовано значення маркетингу для підприємства в ринкових умовах
Розглянуто організаційно-економічну характеристику ФОП «Анічкін Володимир Валерійович»; проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено комплекс маркетингу ФОП «Анічкін Володимир Валерійович»
Надано пропозиції з покращення комунікативної політики ФОП «Анічкін Володимир Валерійович» у віртуальному середовищі; розроблено рекомендації щодо активізації збутової політики ФОП «Анічкін Володимир Валерійович».
The paper defines the role of marketing activities in the functioning of domestic enterprises, provides a description of the main approaches to managing the effectiveness of marketing activities of the enterprise, describes the importance of marketing for the enterprise in market conditions
The author provided organizational and economic characteristics of FOP "Anichkin Vladimir Valerievich"
;; analyzed the marketing environment of the enterprise; researched the marketing complex of FOP "Anichkin Vladimir Valerievich"
The qualification work provides proposals for improving the communication policy of ARMAR LLC in a virtual environment; developed recommendations for intensifying the sales policy of FOP "Anichkin Vladimir Valerievich"