Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел.
Об’єкт дослідження – туристичні бренди міст України. Особливості створення туристичних брендів міст України.
Метою роботи є встановлення особливостей туристичних брендів українських міст.
У роботі проаналізовано теоретичні основи брендингу, розглянуто перелік брендів міст світу, виявлено особливість впровадження бренду у нові туристичні дестинації.
За результатами дослідження розроблені заходи з підвищення ефективності впровадження бренду. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.
The object of research is tourist brands of Ukrainian cities. Features of creation of tourist brands of the cities of Ukraine. The aim of the work is to establish the features of tourist brands of Ukrainian cities. The paper analyzes the theoretical foundations of branding, considers the list of brands of cities around the world, identifies the features of the brand in new tourist destinations. According to the results of the study, measures have been developed to increase the effectiveness of brand implementation. The efficiency is analyzed, taking into account the profit and costs of implementing measures.