У роботі розглядаються теоретичні та методологічні основи статистичного
дослідження показників стану та розвитку ринку інформаційних послуг в Україні.
Проаналізовано за період 2015-2020 роки динаміку та структуру суб’єктів
господарювання на інформаційному ринку України, в тому числі за групами:
підприємства і фізичні особи-підприємці, а також за групами підприємств за розміром,
кількість зайнятих працівників, обсяг реалізованих продуктів і послуг, показники
прибутку і рентабельності, результати зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів
господарювання. Досліджено розвиток мережі Інтернет в Україні та проведено
регіональні порівняння за показником кількості користувачів Інтернет на 100 осіб
населення, розглянуто міжнародні рейтинги за рівнем охоплення населення Інтернет
послугами. Побудовано трендову модель та зроблено прогноз кількості користувачів
Інтернет до 2023 року.
Запропоновано шляхи подальшого розвитку ринку інформаційних послуг і
визначено найбільш впливові фактори на розвиток ринку.
The paper considers the theoretical and methodological bases of statistical research of
indicators of the state and development of the market of information services in Ukraine.
The dynamics and structure of business entities in the information market of Ukraine for
the period 2015-2020 are analyzed, including by groups: enterprises and natural personsentrepreneurs,
as well as by groups of enterprises by size, number of employees, volume of sold
products and services, indicators of profit and profitability, the results of foreign economic
activity of economic entities. The development of the Internet in Ukraine is studied and regional
comparisons are made on the indicator of the number of Internet users per 100 population,
international rankings on the level of coverage of the population with Internet services are
considered. A trend model has been built and a forecast of the number of Internet users until
2023 has been made.
The ways of further development of the market of information services are offered and the
most influential factors on the development of the market are determined.