Одеса, 2022.
Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
У роботі розглядаються науково - теоретичні засади маркетингової політики просування послуг в готельному господарстві. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готелю «Дом Рабиновича»», надано оцінку стану маркетингової політики просування послуг в готелі. Запропоновано та економічно обґрунтовано впровадження заходів цифрового маркетингу в просуванні послуг бутик – готелю «Дом Рабиновича» та його позиціонування на ринку. Розроблені пропозиції дозволяють забезпечити підвищення конкурентоспроможності послуг готелю.
Qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of sources and appendices.
The scientific and theoretical bases of marketing policy of promotion of services in hotel economy are considered in the work. The analysis of economic activity and organizational structure of the hotel "House of Rabinovych" is carried out, the estimation of a condition of a marketing policy of advancement of services in hotel is given. The introduction of digital marketing measures in the promotion of services of the boutique hotel "House of Rabinovych" and its positioning on the market is proposed and economically substantiated. The developed offers allow providing increase of competitiveness of hotel.