Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – компанія Balloons bar «Кулька».
У роботі розглядаються теоретичні аспекти комунікативної політики підприємств торгівлі, специфіка товарів масового споживання та особливості використання SMM в комунікативній політиці підприємств торгівлі.
Проаналізовано маркетингову комунікаційну політику підприємства balloons bar «Кулька», його загальну характеристику, маркетингове середовище та SMM-діяльність.
Запропоновано удосконалення SMM стратегії та проаналізовано її ефективність після просування. Запропоновано запровадження нової послуги друку на повітряних кульках та співробітництво з магазинами квітів.
Thesis consists of three chapters. Object of study is Balloons bar "Kulka" company.
Thesis deals with theoretical aspects of the communicative policy of trade enterprises, the specification of mass consumption goods and the peculiarities of the use of SMM in the communicative policy of trade enterprises.
Author analysis the marketing communication policy of the company balloons bar "Kulka", its general characteristics, marketing environment and SMM activities.
The improvement of the SMM strategy is proposed and its effectiveness after promotion is analyzed. The introduction of a new balloon printing service and cooperation with flower shops is proposed.