DSpace Repository

Інноваційні маркетингові технології в ресторанному бізнесі

Show simple item record

dc.contributor.author Герасимов, В.К.
dc.contributor.author Gerasimov V.
dc.date.accessioned 2023-05-03T10:07:14Z
dc.date.available 2023-05-03T10:07:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Герасимов В. К. Інноваційні маркетингові технології в ресторанному бізнесі / В. К. Герасимов, наук. кер. Т. А. Кунділовська // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 65-67. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15856
dc.description.abstract На конкурентному ринку надання ресторанних послуг успішність закладів не в останню чергу залежить від застосування інновацій, які сприяють їх популяризації, формуванню рейтингів, залученню й збереженню цільової аудиторії, встановленню постійних діючих стосунків з лояльними клієнтами. До того ж, в сучасних умовах воєнного стану, економічної та соціальної нестабільності, підвищується роль маркетингових комунікацій, які дають можливість відслідковувати зміни споживацьких переваг та розробляти відповідні стратегії діяльності закладів. en_US
dc.description.abstract In the competitive market of restaurant services, the success of establishments depends not least on the use of innovations that contribute to their popularization, the formation of ratings, the attraction and preservation of the target audience, and the establishment of permanent working relationships with loyal customers. In addition, in modern conditions of martial law, economic and social instability, the role of marketing communications is increasing, which makes it possible to monitor changes in consumer preferences and develop appropriate strategies for the activities of institutions.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject конкурентний ринок en_US
dc.subject ресторанні послуги en_US
dc.subject маркетингові технології en_US
dc.subject ресторанний бізнес en_US
dc.subject competitive market en_US
dc.subject restaurant services en_US
dc.subject marketing technologies en_US
dc.subject restaurant business en_US
dc.title Інноваційні маркетингові технології в ресторанному бізнесі en_US
dc.title.alternative Innovative marketing technologies in the restaurant business en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account