Випускна кваліфікаційна робота складається із двох розділів.
У роботі розглядаються особливості мотивації професійного становлення підлітків в залежності від стилю сімейного виховання. Розглянуто існуючі стилі сімейного виховання. Проаналізовано психологічні особливості підліткового віку. Визначено особливості навчальної мотивації підлітків. Розглянуто поняття професійного становлення та професійного самовизначення. Проаналізовано особливості професійного становлення підлітків.
В результаті емпіричного дослідження з’ясовано, що 68% родин мають гармонійний стиль сімейного виховання. Навчальна мотивація підлітків має переважно пізнавальні мотиви, мотиви отримання інформації, мотиви досягнення успіху. 100% опитуваних мають приналежність до певного типу професій.
Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріали дослідження можуть бути використані в наукових цілях, а також при професійні підготовці практичних психологів.
The final qualifying work consists of two sections.
The work examines the peculiarities of the motivation of the professional development of teenagers, depending on the style of family upbringing. The existing styles of family education are considered. The psychological features of adolescence are analyzed. The peculiarities of educational motivation of teenagers are determined. The concepts of professional formation and professional self-determination are considered. Peculiarities of professional formation of teenagers are analyzed.
As a result of empirical research, it was found that 68% of families have a harmonious family upbringing style. Educational motivation of teenagers has mainly cognitive motives, motives for obtaining information, motives for achieving success. 100% of respondents belong to a certain type of profession.
The practical significance of the work is that the research materials can be used for scientific purposes, as well as for the professional training of practical psychologists.