DSpace Repository

Мотивація професійного становлення підлітків в залежності від стилю сімейного виховання

Show simple item record

dc.contributor.author Ющенко, О.Ю.
dc.date.accessioned 2023-06-21T08:16:48Z
dc.date.available 2023-06-21T08:16:48Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ющенко, О.Ю. Мотивацiя професiйного становлення пiдлiткiв в залежностi вiд стилю сiмейного виховання : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053"Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Олена Юрiївна Ющенко ; наук. кер. Ю. О. Асєєва . - ОНЕУ , 2023. - 56 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Uschenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract Випускна кваліфікаційна робота складається із двох розділів. У роботі розглядаються особливості мотивації професійного становлення підлітків в залежності від стилю сімейного виховання. Розглянуто існуючі стилі сімейного виховання. Проаналізовано психологічні особливості підліткового віку. Визначено особливості навчальної мотивації підлітків. Розглянуто поняття професійного становлення та професійного самовизначення. Проаналізовано особливості професійного становлення підлітків. В результаті емпіричного дослідження з’ясовано, що 68% родин мають гармонійний стиль сімейного виховання. Навчальна мотивація підлітків має переважно пізнавальні мотиви, мотиви отримання інформації, мотиви досягнення успіху. 100% опитуваних мають приналежність до певного типу професій. Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріали дослідження можуть бути використані в наукових цілях, а також при професійні підготовці практичних психологів. en_US
dc.description.abstract The final qualifying work consists of two sections. The work examines the peculiarities of the motivation of the professional development of teenagers, depending on the style of family upbringing. The existing styles of family education are considered. The psychological features of adolescence are analyzed. The peculiarities of educational motivation of teenagers are determined. The concepts of professional formation and professional self-determination are considered. Peculiarities of professional formation of teenagers are analyzed. As a result of empirical research, it was found that 68% of families have a harmonious family upbringing style. Educational motivation of teenagers has mainly cognitive motives, motives for obtaining information, motives for achieving success. 100% of respondents belong to a certain type of profession. The practical significance of the work is that the research materials can be used for scientific purposes, as well as for the professional training of practical psychologists.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject сімейне виховання en_US
dc.subject підлітковий вік en_US
dc.subject навчальна мотивація en_US
dc.subject професійне становлення en_US
dc.subject family upbringing en_US
dc.subject adolescence en_US
dc.subject educational motivation en_US
dc.subject professional development en_US
dc.title Мотивація професійного становлення підлітків в залежності від стилю сімейного виховання en_US
dc.title.alternative Motivation of the professional development in adolescence depending on the family upbringing style en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account