У роботі проаналізовано загальні поняття, особливості та ефективність існуючих критеріїв та методів оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства.
Проведено оцінювання якості обслуговування в ресторані «Babel Gardens», сформовано рекомендації щодо шляхів покращення якості обслуговування у ресторані «Babel Gardens», оцінено прогнозовану ефективність впровадження сформованих рекомендацій у ресторані «Babel Gardens».
Запропоновані шляхи можливого вдосконалення існуючих критеріїв та методів оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства, запропоновані способи покращити якість обслуговування у ресторані «Babel Gardens».
The work analyzes the general concepts, features and effectiveness of the existing criteria and methods for evaluating the quality of service in the provision of restaurant services.
An assessment of the quality of service in the "Babel Gardens" restaurant was conducted, recommendations were made on ways to improve the quality of service in the "Babel Gardens" restaurant, and the predicted effectiveness of the implementation of the recommendations in the "Babel Gardens" restaurant was evaluated.
Proposed ways of possible improvement of existing criteria and methods of assessing the quality of service in the provision of restaurant services, proposed ways to improve the quality of service in the "Babel Gardens" restaurant.