У роботі розглядаються теоретичні засади започаткування власного бізнесу в
Україні у сфері продажу квітів: розглянуто бізнес-ідею започаткування власної справи;
досліджується нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у
сфері продажу квітів; обґрунтовані організаційно-правова форма та система
оподаткування новоствореного бізнесу.
Проаналізовано конкурентне середовище у сфері торгівлі квітами в м. Одеса та
визначені внутрішні переваги створюваного магазину з продажу квітів.
Запропоновано проєкт створення магазину квітів. Сформовано стартовий капітал
на реалізацію проєкту, розраховані поточні витрати та спрогнозовано прибуток від
реалізації продукції магазину. Здійснено економічне обґрунтування доцільності реалізації
проєкту, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їх мінімізації
The paper examines the theoretical principles of starting one's own business in Ukraine in
the field of selling flowers: the business idea of starting one's own business is considered; the
regulatory and legal regulation of business activity in Ukraine in the field of flower sales is
investigated; the organizational and legal form and taxation system of the newly created business
are substantiated.
The competitive environment in the field of flower trade in Odesa was analyzed and the
internal advantages of the flower shop to be created were determined.
The project of creating a flower shop is proposed. The starting capital for the implementation of
the project was formed, the current costs were calculated and the profit from the sale of the
store's products was forecast. An economic justification of the feasibility of project
implementation was carried out, the possible risks of project implementation and ways to
minimize them were characterized