DSpace Repository

Економічне обґрунтування проєкту створення магазину з продажу квітів

Show simple item record

dc.contributor.author Кищенко, О.О.
dc.date.accessioned 2023-08-02T06:38:21Z
dc.date.available 2023-08-02T06:38:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кищенко О.О. Економiчне обгрунтування проєкту створення магазину з продажу квiтiв [Електронний ресурс] : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Олександра Олександрiвна Кищенко; наук. кер. Наталя В'ячеславiвна Захарченко. - ОНЕУ, 2023. - 77 с. en_US
dc.identifier.uri http://local.lib/diploma/2023Kischenko.pdf
dc.description ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні засади започаткування власного бізнесу в Україні у сфері продажу квітів: розглянуто бізнес-ідею започаткування власної справи; досліджується нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у сфері продажу квітів; обґрунтовані організаційно-правова форма та система оподаткування новоствореного бізнесу. Проаналізовано конкурентне середовище у сфері торгівлі квітами в м. Одеса та визначені внутрішні переваги створюваного магазину з продажу квітів. Запропоновано проєкт створення магазину квітів. Сформовано стартовий капітал на реалізацію проєкту, розраховані поточні витрати та спрогнозовано прибуток від реалізації продукції магазину. Здійснено економічне обґрунтування доцільності реалізації проєкту, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їх мінімізації en_US
dc.description.abstract The paper examines the theoretical principles of starting one's own business in Ukraine in the field of selling flowers: the business idea of starting one's own business is considered; the regulatory and legal regulation of business activity in Ukraine in the field of flower sales is investigated; the organizational and legal form and taxation system of the newly created business are substantiated. The competitive environment in the field of flower trade in Odesa was analyzed and the internal advantages of the flower shop to be created were determined. The project of creating a flower shop is proposed. The starting capital for the implementation of the project was formed, the current costs were calculated and the profit from the sale of the store's products was forecast. An economic justification of the feasibility of project implementation was carried out, the possible risks of project implementation and ways to minimize them were characterized
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject магазин en_US
dc.subject квіти en_US
dc.subject бізнес-ідея en_US
dc.subject проєкт en_US
dc.subject прибутковість en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject доцільність en_US
dc.subject ризик en_US
dc.title Економічне обґрунтування проєкту створення магазину з продажу квітів en_US
dc.title.alternative Economic substantiation for the project of creating a flower shop en_US
dc.type Diplomas en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account