У роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливості маркетингу промислового підприємства ТОВ «Еко-бум».
Визначено особливості маркетингу промислового підприємства, встановлено методи оцінювання та управління ним. Проаналізовано динаміку основних показників діяльності ТОВ «Еко-бум», його рентабельність та ліквідність. Здійснено опис продукції підприємства, визначено цінову політику підприємства та встановлені його основні знижки, виявлені канали розподілу продукції підприємства та його основні елементи комунікаційної політики.
Запропоновано напрямки поліпшення маркетингу ТОВ «Еко-бум» за допомогою створення власного веб-сайту, просування в мережі та розробки власної маркетингової стратегії
The peculiarities of the marketing of an industrial enterprise have been determined, and the methods of its evaluation and management have been established. The dynamics of the main activity indicators of "Eco-boom" LLC, its profitability and liquidity were analyzed. A description of the company's products was carried out, the company's pricing policy was determined and its main discounts were established, the distribution channels of the company's products and its main elements of the communication policy were identified.
Directions for improving the marketing of "Eco-boom" LLC through the creation of its own website, promotion in the network and development of its own marketing strategy are proposed.