У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств галузі виноробства Проаналізовано використання нових інструментів маркетингових комунікацій, використовуються підприємством, рекламного бюджету та їх ефективності. Визначення основних засобів стимулювання споживачів, що використовуються підприємством, характеристика комплексної програми стимулювання збуту та її ефективності. Аналіз основних форм прямого маркетингу та програми прямого маркетингу підприємства. Характеристика РR-активності підприємства. Дослідження основних інструментів Інтернет-маркетингу досліджуваного підприємства. Запропоновано шляхи підвищення медійної присутності бренду в online-просторі, а також надані рекомендації щодо стилістики і фірмового образу.
The work deals with the theoretical aspects of marketing communications of enterprises in the wine industry. Author analysis the use of new tools of marketing communications, used by the enterprise, advertising budget and their effectiveness is proposed. Determination of the main means of stimulating consumers used by the enterprise, characteristics of a comprehensive sales promotion program and its effectiveness. Analysis of the main forms of direct marketing and the company's direct marketing program. Characteristics of PR activity of the enterprise. Study of the main Internet marketing tools of the enterprise under study. Ways to increase the media presence of the brand in the online space are proposed, as well as recommendations regarding style and corporate image are provided.