Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес надання ресторанних послуг. Предметом дослідження є якість обслуговування та надання послуг ресторанного господарства. Метою роботи є експертне оцінювання якості обслуговування споживачів та надання послуг ресторанного господарства. У роботі визначено значення ресторанного господарства як сегменту індустрії гостинності. Досліджено процес обслуговування та задоволення споживачів при наданні ресторанних послуг. Проведено комплексне експертне оцінювання якості надання ресторанних послуг. Запропоновано низку заходів щодо поліпшення якості обслуговування у кафе «Верона».
The qualifying work consist an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications.
The object of the research is the process of providing restaurant services.
The subject of the research is the quality of service and provision of restaurant services.
The purpose of the work is expert assessment of the quality of customer service and the provision of restaurant services.
The study defines the significance of the restaurant industry as a segment of the hospitality industry. The process of service and customer satisfaction in the provision of restaurant services was studies. A comprehensive expert assessment of restaurant services was conducted. A number of measures are proposed to improve the quality of service at the «Verona» café.