У роботі визначено роль сегментації ринку у функціонуванні
вітчизняних підприємств, надано оцінку основних підходів до управління
результативністю сегментацією підприємства.
Охарактеризовано значення сегментації на підприємстві в ринкових
умовах. Проведений аналіз комерційної діяльності ПП «Диво»;
проаналізовано аналіз структури кадрового складу; розраховано показники
прибутку ПП «Диво»; проведено аналіз фінансової діяльності страхової
компанії; проведений розрахунок маркетингової привабливості існуючих і
нових ринків ПП «Диво».
Надано пропозиції щодо вдосконалення маркетингової політики ПП
«Диво» у віртуальному середовищі(підвищення обізнаності клієнтів);
розроблено рекомендації щодо користування стратегії зростання.
The work defines the role of market segmentation in the functioning of
domestic enterprises, provides an assessment of the main approaches to managing
the effectiveness of enterprise segmentation.
The value of segmentation at the enterprise in market conditions is
characterized. An analysis of the commercial activity of PE «Divo» was carried out;
the analysis of the personnel structure was analyzed; profit indicators of PE «Divo»
were calculated; an analysis of the insurance company's financial activity was
carried out; calculation of marketing attractiveness of existing and new markets of
PE "Divo" was carried out.
Proposals were made to improve the marketing policy of «Divo» PE in the
virtual environment (increasing customer awareness); recommendations on the use
of a growth strategy have been developed.