Успішне функціонування будь-якої організації
та її конкурентоспроможність безпосередньо залежить від ефективної
взаємодії всіх підсистем підприємства, в тому числі й логістичної підсистеми.
Введення карантину через пандемію змусило економіку адаптуватися до
іншого режиму роботи. Однак деякі сфери (зокрема, медицина, виробництво
та продаж товарів першої необхідності) не можуть повністю перейти на
віддалений режим. Навіть логістика ще не може бути повністю віртуалізована.
З переходом на максимально можливий дистанційний режим роботи
продовжується доставка товарів та індивідуальних замовлень споживачів, що
реалізує проблему пошуку шляхів удосконалення логістичної діяльності
підприємств.
Successful functioning of any organization
and its competitiveness directly depends on effective
interaction of all subsystems of the enterprise, including the logistics subsystem.
The introduction of quarantine due to the pandemic forced the economy to adapt to
another mode of operation. However, some areas (in particular, medicine, production
and sale of essential goods) cannot completely switch to
remote mode. Even logistics cannot yet be fully virtualized.
With the transition to the maximum possible remote mode of operation
the delivery of goods and individual orders of consumers continues
implements the problem of finding ways to improve logistics activities
enterprises.