Цифровізація в сучасному світі відіграє надважливу роль в сфері розвитку
будь-якого бізнесу, так як вона дозволяє автоматизувати та оптимізувати багато
рутинних завдань, що спрощує внутрішні операції компанії і допомагає
зменшити витрати. Клієнти очікують зручності та якості обслуговування, які
можуть бути забезпечені завдяки цифровим інноваціям. Особливо це важливо в
діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу, де відгуки клієнтів
становлять сталий розвиток бренду і впливає на імідж компаній.
Digitization in the modern world plays an extremely important role in the field of development
any business, as it allows you to automate and optimize a lot
routine tasks, which simplifies the company's internal operations and helps
reduce costs. Customers expect convenience and quality of service that
can be provided through digital innovation. This is especially important in
activities of hotel and restaurant business enterprises, where customer reviews
constitute the sustainable development of the brand and affect the image of companies.