DSpace Repository

Застосування концепції лід-менеджменту при просуванні готельних послуг у мережі інтернет

Show simple item record

dc.contributor.author Маліков, А.Ю.
dc.contributor.author Malikov, A.
dc.date.accessioned 2024-05-16T11:25:22Z
dc.date.available 2024-05-16T11:25:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Маліков А. Ю. Застосування концепції лід-менеджменту при просуванні готельних послуг у мережі інтернет / А. Ю. Маліков // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 162-165. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17619
dc.description Науковий керівник Лебедєв І. В.
dc.description.abstract У зв'язку зі стрімким розвитком Інтернету як платформи для просування та продажу товарів, зростає рівень конкуренції серед готельних закладів, які сьогодні все частіше намагаються реалізувати свої послуги за допомогою глобальної мережі. Унаслідок посилення суперництва в готельній індустрії власники засобів розміщення впроваджують нові форми і методи роботи. Допомогти їм у цьому може лід-менеджмент – комплекс методів, процесів та стратегій, які можна використовувати на підприємствах готельного господарства з метою заохочення нових потенційних клієнтів. Зазвичай відбувається це за допомогою інструментів Інтрнет-маркетингу en_US
dc.description.abstract In connection with the rapid development of the Internet as a platform for the promotion and sale of goods, the level of competition among hotel establishments, which today are increasingly trying to implement their services with the help of a global network, is increasing. As a result of increased competition in the hotel industry, accommodation owners are introducing new forms and methods of work. Lead management can help them in this - a set of methods, processes and strategies that can be used at hotel enterprises in order to encourage new potential customers. This usually happens with the help of Internet marketing tools
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject лід-менеджмент en_US
dc.subject просування готельних послуг en_US
dc.subject lead management en_US
dc.subject promotion of hotel services en_US
dc.title Застосування концепції лід-менеджменту при просуванні готельних послуг у мережі інтернет en_US
dc.title.alternative Application of the concept of lead management when promoting hotel services on the Internet en_US
dc.type Conference Abstract en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account