У зв'язку зі стрімким розвитком Інтернету як платформи для просування та продажу товарів, зростає рівень конкуренції серед готельних закладів, які сьогодні все частіше намагаються реалізувати свої послуги за допомогою глобальної мережі. Унаслідок посилення суперництва в готельній індустрії власники засобів розміщення впроваджують нові форми і методи роботи. Допомогти їм у цьому може лід-менеджмент – комплекс методів, процесів та стратегій, які можна використовувати на підприємствах готельного господарства з метою заохочення нових потенційних клієнтів. Зазвичай відбувається це за допомогою інструментів Інтрнет-маркетингу
In connection with the rapid development of the Internet as a platform for the promotion and sale of goods, the level of competition among hotel establishments, which today are increasingly trying to implement their services with the help of a global network, is increasing. As a result of increased competition in the hotel industry, accommodation owners are introducing new forms and methods of work. Lead management can help them in this - a set of methods, processes and strategies that can be used at hotel enterprises in order to encourage new potential customers. This usually happens with the help of Internet marketing tools