dc.contributor.author |
Лаврішко, А.І. |
|
dc.contributor.author |
Lavrishko, A. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-22T10:41:53Z |
|
dc.date.available |
2024-05-22T10:41:53Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Лаврішко А. І. Роль та місце маркетингових комунікацій в готельному бізнесі / А. І. Лаврішко / Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 299-303. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17649 |
|
dc.description |
Науковий керівник Павлоцький В. Я. |
en_US |
dc.description.abstract |
Маркетингові комунікації зазвичай розглядаються як складова маркетингової діяльності будь-якої компаній, в тому числі і в готельному бізнесі. Вони пов’язані з управлінням спілкуванням, яке відбувається за допомогою низки інструментів, що передають навмисні повідомлення між суб’єктами маркетингової системи та активізують їх діяльність. |
en_US |
dc.description.abstract |
Marketing communications are usually considered as a component of marketing activities of any company, including in the hotel business. They are related to the management of communication, which occurs with the help of a number of tools that transmit intentional messages between the subjects of the marketing system and activate their activities. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
готельний бізнес |
en_US |
dc.subject |
marketing communications |
en_US |
dc.subject |
hotel business |
en_US |
dc.title |
Роль та місце маркетингових комунікацій в готельному бізнесі |
en_US |
dc.title.alternative |
The role and place of marketing communications in the hotel business |
en_US |
dc.type |
Conference Abstract |
en_US |