dc.contributor.author |
Кліщевська, Д.С. |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-20T06:41:33Z |
|
dc.date.available |
2024-06-20T06:41:33Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Кліщевська Д.С. Психологiчнi особливостi самосприймання студентської молодi: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец.: 053 за освiтньою програмою "Психологiя" / Дар'я Сергiївна Клiщевська ; наук. кер. Олена Григорiївна Бабчук . - ОНЕУ , 2024. - 77 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17834 |
|
dc.description.abstract |
В роботі розглянуто і узагальнено психологічні особливості самосприймання та самосвідомості студентської молоді. Також висвітлено ряд особливостей і протиріч соціально-психологічного характеру, що характеризуються розвитком студентської молоді. Проаналізовано моделі розвитку самопізнання студентського віку, та формування самопізнання; теоретичні моделі структурних і самосвідомих функцій; планування життєвого укладу як аспекту розвитку впевненості в собі в прогнозі і обожнюванні; особистість як більшість майбутнього; цінності, які визначають сенс існування студента. Подано огляд методик для дослідження самосприймання, самооцінки студентів різного віку. Обґрунтовано їх вибір. З метою репрезентативності кількісного виразу самооцінки розглянуто декілька методик самооцінки. Приділено увагу самоактуалізації особистості студента, самовідношенню та самоповазі. Після проведеної діагностики надано характеристику досліджуваної групи та описано результати досліджень по кожній з попередньо використаних методик. Зроблено узагальнений висновок щодо самооцінки студентів по курсам – від першого по четвертий. Досліджено динаміку зміни самооцінки. Встановлено взаємозв’язок між самооцінкою та самоактуалізацією, самовідношенням і самоповагою студентської молоді. |
en_US |
dc.description.abstract |
The paper considers and summarizes the psychological features of self-perception and self-awareness of student youth. It also highlights a number of features and contradictions of a socio-psychological nature that characterize the development of student youth. The author analyzes the models of development of self-knowledge of student age and the formation of self-knowledge; theoretical models of structural and self-conscious functions; planning of life style as an aspect of the development of self-confidence in forecasting and adoration; personality as the majority of the future; values that determine the meaning of student's existence. An overview of methods for studying the self-perception and self-esteem of students of different ages is presented. Their choice is substantiated. In order to ensure the
representativeness of the quantitative expression of self-esteem, several self-assessment methods are considered. Attention is paid to the self-actualization of the student's personality, self-attitude and self-respect. After the diagnostics, the characteristics of the study group are given and the results of the research on each of the previously used methods are described. A generalized conclusion is made about the self-esteem of students by courses - from the first to the fourth. The dynamics of changes in self-esteem is investigated. The relationship between self-esteem and self-actualization, self-attitude and self-respect of students is established. |
|
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Одеський національний економічний університет |
en_US |
dc.subject |
самосприймання |
en_US |
dc.subject |
самоактуалізація |
en_US |
dc.subject |
самооцінка |
en_US |
dc.subject |
самоповага |
en_US |
dc.subject |
самосвідомість |
en_US |
dc.subject |
студентська молодь |
en_US |
dc.subject |
self-perception |
en_US |
dc.subject |
self-actualization |
en_US |
dc.subject |
self-esteem |
en_US |
dc.subject |
self-respect |
en_US |
dc.subject |
self-awareness |
en_US |
dc.subject |
student youth |
en_US |
dc.title |
Психологічні особливості самосприймання студентської молоді |
en_US |
dc.title.alternative |
Qualifying work a bachelor’s the specialty |
en_US |
dc.type |
Diplomas |
en_US |