Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кліщевська, Д.С. | |
dc.date.accessioned | 2024-06-20T06:41:33Z | |
dc.date.available | 2024-06-20T06:41:33Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кліщевська Д.С. Психологiчнi особливостi самосприймання студентської молодi: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец.: 053 за освiтньою програмою "Психологiя" / Дар'я Сергiївна Клiщевська ; наук. кер. Олена Григорiївна Бабчук . - ОНЕУ , 2024. - 77 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17834 | |
dc.description.abstract | В роботі розглянуто і узагальнено психологічні особливості самосприймання та самосвідомості студентської молоді. Також висвітлено ряд особливостей і протиріч соціально-психологічного характеру, що характеризуються розвитком студентської молоді. Проаналізовано моделі розвитку самопізнання студентського віку, та формування самопізнання; теоретичні моделі структурних і самосвідомих функцій; планування життєвого укладу як аспекту розвитку впевненості в собі в прогнозі і обожнюванні; особистість як більшість майбутнього; цінності, які визначають сенс існування студента. Подано огляд методик для дослідження самосприймання, самооцінки студентів різного віку. Обґрунтовано їх вибір. З метою репрезентативності кількісного виразу самооцінки розглянуто декілька методик самооцінки. Приділено увагу самоактуалізації особистості студента, самовідношенню та самоповазі. Після проведеної діагностики надано характеристику досліджуваної групи та описано результати досліджень по кожній з попередньо використаних методик. Зроблено узагальнений висновок щодо самооцінки студентів по курсам – від першого по четвертий. Досліджено динаміку зміни самооцінки. Встановлено взаємозв’язок між самооцінкою та самоактуалізацією, самовідношенням і самоповагою студентської молоді. | en_US |
dc.description.abstract | The paper considers and summarizes the psychological features of self-perception and self-awareness of student youth. It also highlights a number of features and contradictions of a socio-psychological nature that characterize the development of student youth. The author analyzes the models of development of self-knowledge of student age and the formation of self-knowledge; theoretical models of structural and self-conscious functions; planning of life style as an aspect of the development of self-confidence in forecasting and adoration; personality as the majority of the future; values that determine the meaning of student's existence. An overview of methods for studying the self-perception and self-esteem of students of different ages is presented. Their choice is substantiated. In order to ensure the representativeness of the quantitative expression of self-esteem, several self-assessment methods are considered. Attention is paid to the self-actualization of the student's personality, self-attitude and self-respect. After the diagnostics, the characteristics of the study group are given and the results of the research on each of the previously used methods are described. A generalized conclusion is made about the self-esteem of students by courses - from the first to the fourth. The dynamics of changes in self-esteem is investigated. The relationship between self-esteem and self-actualization, self-attitude and self-respect of students is established. | |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Одеський національний економічний університет | en_US |
dc.subject | самосприймання | en_US |
dc.subject | самоактуалізація | en_US |
dc.subject | самооцінка | en_US |
dc.subject | самоповага | en_US |
dc.subject | самосвідомість | en_US |
dc.subject | студентська молодь | en_US |
dc.subject | self-perception | en_US |
dc.subject | self-actualization | en_US |
dc.subject | self-esteem | en_US |
dc.subject | self-respect | en_US |
dc.subject | self-awareness | en_US |
dc.subject | student youth | en_US |
dc.title | Психологічні особливості самосприймання студентської молоді | en_US |
dc.title.alternative | Qualifying work a bachelor’s the specialty | en_US |
dc.type | Diplomas | en_US |