00 DSpace/Manakin Repository

Психологічні особливості самосприймання студентської молоді

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кліщевська, Д.С.
dc.date.accessioned 2024-06-20T06:41:33Z
dc.date.available 2024-06-20T06:41:33Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кліщевська Д.С. Психологiчнi особливостi самосприймання студентської молодi: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец.: 053 за освiтньою програмою "Психологiя" / Дар'я Сергiївна Клiщевська ; наук. кер. Олена Григорiївна Бабчук . - ОНЕУ , 2024. - 77 с. en_US
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17834
dc.description.abstract В роботі розглянуто і узагальнено психологічні особливості самосприймання та самосвідомості студентської молоді. Також висвітлено ряд особливостей і протиріч соціально-психологічного характеру, що характеризуються розвитком студентської молоді. Проаналізовано моделі розвитку самопізнання студентського віку, та формування самопізнання; теоретичні моделі структурних і самосвідомих функцій; планування життєвого укладу як аспекту розвитку впевненості в собі в прогнозі і обожнюванні; особистість як більшість майбутнього; цінності, які визначають сенс існування студента. Подано огляд методик для дослідження самосприймання, самооцінки студентів різного віку. Обґрунтовано їх вибір. З метою репрезентативності кількісного виразу самооцінки розглянуто декілька методик самооцінки. Приділено увагу самоактуалізації особистості студента, самовідношенню та самоповазі. Після проведеної діагностики надано характеристику досліджуваної групи та описано результати досліджень по кожній з попередньо використаних методик. Зроблено узагальнений висновок щодо самооцінки студентів по курсам – від першого по четвертий. Досліджено динаміку зміни самооцінки. Встановлено взаємозв’язок між самооцінкою та самоактуалізацією, самовідношенням і самоповагою студентської молоді. en_US
dc.description.abstract The paper considers and summarizes the psychological features of self-perception and self-awareness of student youth. It also highlights a number of features and contradictions of a socio-psychological nature that characterize the development of student youth. The author analyzes the models of development of self-knowledge of student age and the formation of self-knowledge; theoretical models of structural and self-conscious functions; planning of life style as an aspect of the development of self-confidence in forecasting and adoration; personality as the majority of the future; values that determine the meaning of student's existence. An overview of methods for studying the self-perception and self-esteem of students of different ages is presented. Their choice is substantiated. In order to ensure the representativeness of the quantitative expression of self-esteem, several self-assessment methods are considered. Attention is paid to the self-actualization of the student's personality, self-attitude and self-respect. After the diagnostics, the characteristics of the study group are given and the results of the research on each of the previously used methods are described. A generalized conclusion is made about the self-esteem of students by courses - from the first to the fourth. The dynamics of changes in self-esteem is investigated. The relationship between self-esteem and self-actualization, self-attitude and self-respect of students is established.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеський національний економічний університет en_US
dc.subject самосприймання en_US
dc.subject самоактуалізація en_US
dc.subject самооцінка en_US
dc.subject самоповага en_US
dc.subject самосвідомість en_US
dc.subject студентська молодь en_US
dc.subject self-perception en_US
dc.subject self-actualization en_US
dc.subject self-esteem en_US
dc.subject self-respect en_US
dc.subject self-awareness en_US
dc.subject student youth en_US
dc.title Психологічні особливості самосприймання студентської молоді en_US
dc.title.alternative Qualifying work a bachelor’s the specialty en_US
dc.type Diplomas en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу