Предметом дослідження є: процес формування маркетингового плану ТОВ «Саратський завод продтоварів» .
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є конкурентне середовище ТОВ «Саратський завод продтоварів».
Наукова новизна. У кваліфікаційної роботі одержали подальший розвиток теоретичні засади формування маркетингового планування організацій, запропоновано авторську інтерпретацію економіко-математичної моделі для вибору плану досліджуваного підприємства.
Практичне значення отриманих результатів. Результати, що були отримані в ході виконання кваліфікаційної роботи, можуть бути використані ТОВ «Саратський завод продтоварів» для вдосконалення власної маркетингового планування.
The subject of the study is: the process of forming a marketing plan of LLC "Saratsky Zavod Grodtovarov" .
The object of the research of the qualification work is the competitive environment of LLC "Saratskyi zavod prodtovariv".
Scientific novelty. In the qualification work, the theoretical foundations of the formation of marketing planning of organizations were further developed, the author's interpretation of the economic-mathematical model for choosing the plan of the researched enterprise was proposed.
Practical significance of the obtained results. The results obtained in the course of the qualification work can be used by Saratsky Food Factory LLC to improve its own marketing planning.