DSpace Repository

HR-брендінг в системі управління персоналом сучасної організації

Show simple item record

dc.contributor.author Татаревська, М.С.
dc.contributor.author Сорока, О.В.
dc.contributor.author Лосікова, О.О.
dc.contributor.author Татаревская, М.С.
dc.contributor.author Сорока, А.В.
dc.contributor.author Лосикова, Е.А.
dc.contributor.author Tatarevska, M.
dc.contributor.author Soroka, A.
dc.contributor.author Losikova, O.
dc.date.accessioned 2014-11-05T08:04:22Z
dc.date.available 2014-11-05T08:04:22Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Татаревська М. С. HR-брендінг в системі управління персоналом сучасної організації / М. С. Татаревська, О. В. Сорока, О. О. Лосікова // Економіка і регіон. - 2014. - №2(45). - С. 57-62. ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2501
dc.description.abstract Стаття присвячена визначенню місця HR-брендінгу в системі управління персоналом сучасної організації. Проведено короткий огляд теоретичних підходів до розуміння сутності HR-бренду та HR-брендінгу. Запропоноване авторське визначення цих понять, що дозволяє врахувати в них місце і роль всіх працівників, технологій та проектів, що використовуються в управлінні персоналом. Визначено роль HR-брендінгу в забезпеченні загальної успішності та ефективності роботи організації. ru_RU
dc.description.abstract Статья посвящена определению места HR-брендинга в системе управления персоналом современной организации. Проведен краткий обзор теоретических подходов к пониманию сущности HR-бренда и HR-брендинга. Предложенное авторское определение этих понятий, позволяет учесть в них место и роль всех работников, технологий и проектов, используемых в управлении персоналом. Определена роль HR-брендинга в обеспечении общей успешности и эффективности работы организации.
dc.description.abstract This article is devoted to the determination of the place of HR - branding in the personnel management system of the modern organization. A brief overview of the theoretical approaches to understanding the essence of the HR-brand and HR-branding was made. Authors proposed definition of these concepts, allowing them to take into account the role and place of all employees, technologies and projects used in personnel management. The role of HR-branding in ensuring overall success and effectiveness of the organization has been defined.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Полтавський національний технічний університет ім. Юрія Кондратюка ru_RU
dc.subject HR-бренд ru_RU
dc.subject HR-брендінг ru_RU
dc.subject складові HR-бренду ru_RU
dc.subject управління персоналом організації ru_RU
dc.subject HR-бренд ru_RU
dc.subject HR-брендинг ru_RU
dc.subject составляющие HR-бренда ru_RU
dc.subject управления персоналом организации ru_RU
dc.subject HR-brand ru_RU
dc.subject HR-branding ru_RU
dc.subject HR-brand components ru_RU
dc.subject personnel management in the organization ru_RU
dc.title HR-брендінг в системі управління персоналом сучасної організації ru_RU
dc.title.alternative HR-брендинг в системе управления персоналом современной организации ru_RU
dc.title.alternative HR-branding in the personnel management system of the modern organization ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account